بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نداشتن تویعنی

 

نداشتن تویعنی اینکه دیگری تو را دارد....

نمی دانم... نداشتنت سخت تر است

یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد...!
؟!

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت16:16---9 مرداد 1391
حـــالم گرفتــــه از این شــّهر
کــــه آدمـ هایـش همچــون هوایش ناپایــدارنــد..
گــاه آنقـــدر پــاک کــه باورتــــ نمی شود
گـــــاه آنقــــدر آلـــوده که نفســت می گیـــرد ...


Rahman
ساعت22:22---2 مرداد 1391

سکوت کوچه‌هاي تارِ جانم، گريه مي‌خواهد
تمام بندبندِ استخوانم، گريه مي‌خواهد
ببار اي ابر باران‌زا! ميان شعرهاي من
که بغض آشناي آسمانم، گريه مي‌خواهد
بهاري کن مرا جانا! که من پابند پاييزم
و آهنگ غزلهاي جوانم، گريه مي‌خواهد
نمي‌خواهم دگر آيينه را؛ چشمان من مُردند
که در متنش نگاه ناتوانم، گريه مي‌خواهد
چنان دق کرده احساسم ميان شعر تنهايي
که حتّي گريه‌هاي بي‌امانم، گريه مي‌خواهد


Rahman
ساعت22:22---2 مرداد 1391

سکوت کوچه‌هاي تارِ جانم، گريه مي‌خواهد
تمام بندبندِ استخوانم، گريه مي‌خواهد
ببار اي ابر باران‌زا! ميان شعرهاي من
که بغض آشناي آسمانم، گريه مي‌خواهد
بهاري کن مرا جانا! که من پابند پاييزم
و آهنگ غزلهاي جوانم، گريه مي‌خواهد
نمي‌خواهم دگر آيينه را؛ چشمان من مُردند
که در متنش نگاه ناتوانم، گريه مي‌خواهد
چنان دق کرده احساسم ميان شعر تنهايي
که حتّي گريه‌هاي بي‌امانم، گريه مي‌خواهد


Rahman
ساعت23:27---28 تير 1391
همیشه هر زیبایی عزیز نیست !
اما ....
هرچه عزیز است ؛
زیباست ... !!!


تقدیم به تو


محمد
ساعت21:54---28 تير 1391
پس بار خدايا... بر من رحم کن! بر من که ميدانم ناتوانم رحم کن... باشد که خانه اي نداشته باشم باشد که لباس فاخري بر تن نداشته باشم باشد که حتي دست و پايي نداشته باشم اما نباشد ، هرگز نباشد که در قلبم عشق تو(خدا) نباشد ، هرگز نباشد

امیرعلی
ساعت15:43---28 تير 1391
سلام گلم ممنون که اومدی

امیرعلی
ساعت15:42---28 تير 1391
گـفـت: بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم: مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت: فــقـط مــن؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه‌انـــد ......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |